Tisdag..

Härligt med soliga dagar, speciellt när man kan njuta utav dem även på arbetstid.
Så här sista veckan innan sommarlovet är det mycket städa, fixa och leka.
Skönt, men det är ändå mycket som ska hinnas med.
Vi har förresten fått små grodor av våra yngel, bra tajming innan sommarlovet  =)
Barnen tycker det är så skoj och jag med! Dags att släppa ut dem snart.
Jag vill också har sommarlov, men jag får allt jobba massa ist. Det ska nog gå bra, har ju lite semester iaf...i slutet av sommaren. Vad vi ska hitta på då....?!...ja en runda till Gbg och Ljby blir det iaf.


Liten och söt =)

Det blev ingen äventyrsgolf i helgen eftersom vi var lite slitna och sen jobbade K över en del. Men det blev så väl sol på balkongen, på gräset och god mat hos Linda!

K jobbar bara kväll denna vecka typ, fast inte på fredag då vi ska åka till Mellbystrand, så nu ska jag ta det lite slappt och läsa en bok och njuta av min goda Ben&Jerry´s glass!

Tränade ju igår och ska träna imon så idag får jag slappa lite.

Bye

Kommentarer
Postat av: hotellet nära gbg=P

små grodorna, små grodorna e lustiga att seeeeee! det e även K och du,,, se till att ni fyller hotellets kylskåp bara hahaaaaa

2008-06-03 @ 18:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0