Trött.

Idag är jag så trött....vet inte varför. Kan ju bero på att man aldrig kommer i säng kanske, för mkt fotboll eller något =P Fast på lördag ska vi se fotboll live, Kdff möter Umeå. Jag tycker helt klart det är roligare att se fotboll live än på tv.

Igår var vi på bio, Indiana Jones. Den var riktigt bra faktiskt. Helt klart se värd.


Släppte även ut 11 små grodor på jobbet. Nu har vi inte så många kvar och det ska faktiskt bli skönt när vi är av med dem. Sen dröjer det tre år innan jag tar in grodägg igen.
Måse ju lämna plats åt lite andra djur vi kan studera =)



Skulle egentligen tränat idag men jag var helt klart för trött, men ska ut på en promenad senare. Bättre än inget säg. K och Ebba får givetvis följa med på en tur, roligare det än att gå själv.

En jobbig dag att gå upp till sedan är det helg, skönt!


Nästa vecka ska jag träffa denna pärla, vilket ska bli så skoj!

Kommentarer
Postat av: martina

Blir nog en väldigt lugn helg..har inte mycket planerat...älsklingen kommer ikväll, blir kanske en tur till IKEA



kramen

2008-06-13 @ 09:20:30
URL: http://lakriz.blogg.se/
Postat av: trötter

jag e så tröööööött! sova sova sova!!! nä varför går man inte o lägger sej itid? man måste ju va helt pucko ducko

2008-06-15 @ 18:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0