Bilder från helgen...



       
Jag och Ebba på väg hem till Ljungby... Ebba åker alltid bur när hon ska åka någonstans för då vet jag var jag har henne...

      
På barnkalaset hos födelsedagsbarnet Filippa. Hon fick en söt barbapappa som hon tyckte bra om. Sen är hon med sin söta mamma Caroline. Tack för helgen vännen.

Ebba posar...


Lördagens frisyr 
image19             image18
                                                                                                            Ida och jag sjunger sing star för fullt!
image16
Busan är Idas ulliga och urgulliga katt!

image20
Hittade några sköna gamla bilder från i somras. Har inte tömt min kamera på ett tag. Dags för det nu kanske  ;)

Kommentarer
Postat av: öhhhh

åhh tack vad söt du e som publicerar en sån urtjusig bild på mej haha!

2008-03-05 @ 22:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0