Kungsbacka...

Nu är jag äntligen i kungsbacka =) Har ju i och för sig varit här sedan igår men har ju inte hunnit skriva ännu. Packningen var riktigt tung att bära till tåget, tur att jag bara hade tio minuters gångväg, tack för att vi bor mitt i stan!!
Väl på tåget var det inte alls mycket folk, kanske för att jag åkte så sent på eftermiddagen eller också att det var långfredag!! Tågresan gick snabbare än vanligt tycker jag, kanske för att jag hade bra underhållning av bok och
mp3.

Väl i Kungsbacka kom Peter, Louises svåger och hämtade mig, lite senare än han  skulle, för han var ju tvungen att hinna äta en bit mat med ju  =) Sen fick jag snällt följa med hem till dem eftersom Sofie, Louises syster, hade ju givetvis glömt att ge Peter nyckeln hem till Louise. Men ingen skada skedd, det var mycket trevligt där med och fick mat och annat gott. Louise kom och hämtade mig vid 23. Då var juag mycket trött...jäsp.


Fick stå ut med att kolla på Let´s dans.
Kan ju inte komma här med krav det första man gör  :P


Idag tog vi oss en regäl sovmorgon och sen var vi en runda på kungsmässan. Där hittade jag lite kläder och två solglasögon. Sen fick jag en massa kläder av Louise med som tydligen va för smått...snäll hon är =) Tack, bästis!!
I eftermiddags har vi varit hos louises föräldrar och ätit massa god påskmat och haft mycket trevligt. Roliga människor det där!! och nuär vi hemma i lyan igen och Louise ska börja packa inför resan imon... hon är inte som jag som börjar packa en vecka innan. Tydligen hade jag inte så mycket packningen med mig enligt andra medressenärer. Har ju många grejer som tar mycket plats typ skidkläder och lakan och sådnat.

image34
En tjock liten Pepsi tax, men så söt och go hon är!

Nehe...nu ska väl jag vara lite social med och titta lite på tv eller något annata medan Lisenpackar och står i, måste ju vila upp sig inför mårgondagen. Ha en skön vecka alla glada hörs igen när det är April månad, min månad, för då fyller jag år!



Puss och kram

Kommentarer
Postat av: deine reisleiter=)

jauu vi kommer ha så kul så kul=) eine grosse bier danke,,,öhh vänta nu, nä det e ju svenska fjällen vi ska till:P En stor stark, tack menar jag såklart!

2008-03-22 @ 21:28:10
Postat av: Anonym

Snygg tårta! Vill jag också ha när jag fyller 25!

2008-04-01 @ 20:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0