Melodifestivalen...

Vad kan det bli av denna outfiten?! Några detaljer till saknas men det ska fixas snarast. Det kommer bli så bra, (hoppas jag). Det är såååå synd att du inte kan komma Louise. Du får bli plötsligt sjuk elller så får du köra ner hit efter jobbet   :D  För vem vill inte vara med på en sådan skojig fest med tema Schlager!

image31

Var det rätt låt som vann igår på melodifestivalen då? Jo, jag tycker nog det...självklart somnade jag precis innan det va klart och vaknade närdet var slut. Såkan det gå när man är själv hemma. Har varit en bra och lugn helg. Har gått och laggt mig tidigt och gått upp tidigt. Jag har även passat på att njuta av solen det lilla den har varit framme. Senare idag ska jag nog se till att måla lite. jag har några projekt på gång och ett till nu som jag ska börja fila lite på. Nu är det bara några dagar kvar till vi ska åka på semester, Jippi!!
Och snart ska K operera sig i axeln, då blir det jag som får göra allt ett tag, man får ju offra sig lite.


Kommentarer
Postat av: johanna

Jag vet vad det blir ;)

2008-03-18 @ 18:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0