Onsdag hela dagen.

Väl hemma ikväll är jag ganska trött. Idag har jag jobbat mellan 7.30-11. Vilken förmiddag...jobbiga ungar var det idag. Efter 11 åkte jag in till stan för lite käk och en snabbis hem och pussade lite på K för att sen cykla iväg på utbildning, Röris 4 på F&S. Det var riktigt roligt. Först en bra föreläsning och sen ett bra utbildningspass på 1½ timme. Allt handlade då om hur viktigt det är att röra på sig. Jag var även 1 av 4 som fick tag på det föregående passet (Röris 3)....YES....ibland lönar det sig att vara snabb   :D Utildningen varade mellan 12.30-16. Därefter cyklade jag till friskvårdshuset för att träna core och innan dess gick jag en runda på rullbandet.

Nu blir det bara slappt hela kvällen i soffan. Kanske kommer Erika över en sväng...om hon inte är allt för upptagen där hon är idag...:P

Imon är det en massa jobb gäller, ska ha prov i bild med 3-5, vi får väl se hur det går..:D Väl hemma från jobbet ska jag åka och hälsa på Noah och Madde för att senare bli bjuden på middag hos Linda.

Fullt upp som vanligt!!

Hoppas ni har en skön bra kväll, det ska jag ha oavsett om jag får vara själv eller inte. K jobbar kväll så vi får väl se vem som kommer och hälsar på.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Martina

jag är inte säker på att jag riktigt vet va du menar?? :)
Nä ska låta bli d hade jag tänkt...hmm jadu d va en bra fråga..har ingen aning :S Du då..önskar du dig??
kramkram

2008-03-05 @ 21:08:40
URL: http://lakriz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0