Så var det söndag igen...

...och Linda har lovat att baka dammsugare som vi ska få äta upp  :D

I torsdagskväll va vi bjudna på middag hos Linda.....riktigt gott, Tack för middagen! och det blev en nyttig efterrätt -fruktsallad (Läs; fruktsallad och Ben&Jerry glass). Mumsigt värre!

I fredags var det till att jobba länge sen blev det lite kebab, kan ju inte alltid orka laga mat. Därefter var vi på bio.



Riktigt bra var det tycker jag, man fick skratta många gånger!!

I lördags var jag uppe tidigt, 7.45,  fast man kan ju kalla det sovmorgon om man jämför med var jag brukar gå upp på vardagarna, 05.45. Jag skulle nämligen åka och träna 8.45, det var riktigt skönt.
Sen åkte vi ut på en tur för att se om vi kunde få tag på lite kläder till maskeraden jag ska ha den 12 april. Fy vad snygga alla kommer vara i sina schlager kläder.


ABBA

Som tur var hittade vi vår outfit så nu är det bara lite klipp och klistra som behövs för att det ska bli perfekt och några små inköp till flr att det ska bli super :D
Vi var även på ett mysigt Café och åt lite lunch, Teapot, mysigt, gott och billigt! Absolut värt fler besök!! De hade så mysig inredning. Små tekannor och en massa olika tekoppar i olika form, färg och design.


Kvällen var tänkt att avslutas ute på stan men så långt kom vi inte för jag somnade i soffan hemma hos Linda och orkade inte gå ut. Fattar inte varför jag var så trött....kanske för jag var uppe så tidigt   :P

Dagen idag har varit ganska lugn. Vi började dagen men en promenad för att handla lite frallor. Gick till Domus för att det låg närmast. Väl där så tänkte de inte öppna förresn 11, suck, så vi knatade vidare till maxi. Väl hemma så blev det en riktig lyx frukost med allt möjligt gott man kan tänka sig!

Ikväll, eller snart, blir det egna hamburgare med tillbehör. Gott!! Sen lite tv. Miami ink får man ju inte missa.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0