Snö faller ner och påskliljorna blommar.

Det är inget kul när det snöar i mars...speciellt inte om det typ varit vår ett bar tag nu. Men det blaskar väl bort snart. Har ju bara snö på jobbet inte här hemma...här regnar det ist. Snö i all ära det är jättekul, men inte om det inte är kallt nog och det ligger en halvmeter på marken och det är strålande sol, då kan det va.

Helgen var som sagt super...bilder kommer någon dag när jag orkar plocka fram dem. Det är tomt här hemma nu utan Ebba....hon är på "semester" hos ma och pa. Där trivs hon för där får hon göra lite mer som hon vill..:P

Väl hemma ikväll efter jobb träning och matlagning så är jag trött och det är dags för en tidig kväll i säng. Jag återkommer en annan dag när jag har mer tid och ork.

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0