Tillbaka från fjällen...

Äntligen hemma....fast det är jag ju inte. Jag befinner mig ju i Kungsbacka hosLouise och för tillfället Niklas.

Skidorna i Branäs har gått suveränt...jag är en skiddrottning på det här...wow....så roligt det var, det här måste vi göra om Louise....och Sofie....det var superkul...även fast du inte mådde super hela tiden och kunde visa alla dina trix...men bättre lite än inget...
Kommer en massa bilder vid ett senare tillfälle när jag orkar...just idag har jag suttit i fem och en halv timme i bil och stannade i Säffle och åt lite på Mc Donalds, delikat...
 
Väl i Göteborg blev jag skjutsad till Partille, Allumn (Ett köpcenter), av Louise till Martina och Johan. Gick där och försökte behärska mig men köpte lite onödigt, som dyrt schampoo och balsam och mobilsmycle och överraskning till min mest älskade i världen....saknar henne så jag får fjärilar i magen!!

Hos Martina och Johan blev det kladdkaka och glass...mums...sen blev det skjuts till stationen av Martina, sen åkte jag vidare med tåg till Kba till Louise och Niklas, en riktigt trevlig prick!!! Där blev det god mat och gott dricka och massa skratt och prat...men längtar hem...ska bli så skönt...

Älskar dig mest av allt..

* fick visst redigera lite här... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0