Vilket väder det varit idag...

...helt underbart. Kom till jobbet och det låg fullt med snö. Det var kallt ute och solen lyste på klarblå himmel, glashalt var det också...höll allt på att trilla dit. Men klarade mig som tur var. Under dagen smälte isen och den mesta av snön...och det blev mycket varmare. Påskliljorna blommar för fullt och snart får det bli vår och sommar på riktigt.
                                                                             

Måste bestämma när jag ska ha semester med, HJÄLP, så svårt. Men ska nog snart har bestämt mig, ska bara höra med lite annat folk med.

Ikväll har jag städat och sen kopplat in mitt PS2....kul tycker jag. Skoj och träffa dig igen vännen.

Kommentarer
Postat av: skidläraren

hej min lärling=) du vet när vi kommer upp till branäs så lär det va mycket snö som vi kan leka med=) kjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2008-03-04 @ 22:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0