Glass är gott!

Just nu sitter jag och dricker kaffe och smaskar i min god glass.
image119
I dag är det söndag och det är så skönt med en slapp dag fast ändå inte. Blir så lat när jag är hemma själv, men får hoppas det blir ändring på det när K kommer hem.

I fredags var vi ett gäng som var ute och käkade och drack lite gott på Banken, mums. Det var riktigt trrevligt. Vi tänkte ta en efterrätt med men när vi såg att det kostade 85 kr för tre kulor glass gick vi till Bruger King ist och köpte var sin glass =) Tack för den kvällen tjejer!

Igår, lördag, var det en alldeles för slapp förmiddag. K åkte till växjö och jag gjorde inte så mycket. Jo, jag åkte hem och slängde Lindas vindruvor =D Bättre sent än aldrig säg. Sen följde jag med Erika till Friskis och Svettis för att prova på core där. Inte helt imponerat eftersom den coren inte var den jag var van vid och inte bättre heller, men jag kan ju behöva prova ett pass till med en annan ledare. Men om jag ska byra träningsställe behöver jag övertygas mer  =) Efter träningen var det hem och greja lite sen kom Madde och Noah och plockade upp mig och så bra det iväg ut till Hammar. Vi hade en riktigt skön eftermiddag och kväll med god mat, godis, mys och en massa prat!!

Idag söndag har ju varit slapp till tusen men snart ska jag ta tag i mitt Gitarr övande...=D Var några dagar sen känns det som.

Hoppas ni får en skön söndag!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Martina

Med mig är d bara fint, solen lyser ju :)
Själv??

2008-05-05 @ 18:14:32
URL: http://lakriz.blogg.se
Postat av: mjauuuu

vovv vovvvv!! du e väl inte lat,, kan jag aldrig tänka mej när den andre eldar dej i arslet med städvagnen:P

2008-05-06 @ 23:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0