Ledig!

Så skönt att vara ledig mitt i veckan men ska ju jobba imon ändå. Må så vara förhoppningsvis hinner man med en del då. Har tagit det ganska lugnt nu på förmiddagen och ska se till att komma igång med saker och ting idag. Hade så mkt jag skulle göra idag men kommer inte ihåg allt nu...men får väl börja med en sak så kommer jag nog på de andra.

Ska börja städa nu, det behövs eftersom Ebba mensar nu tre vekor. Det är blöja på henne nu i tre veckor, fast bara när hon ska springa omkring och leka, hon ser så söt ut  =)

image115

Hoppas det inte börja regna nu för jag ska ju springa om ett tag hade jag tänkt och sen ska vi ju grilla ikväll....mums!!

Ha det gott!!


Kommentarer
Postat av: martina

Du skojjar me mig, har du en riktig blöja på henne??? stackars hund!!

2008-05-02 @ 15:03:18
URL: http://lakriz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0