Lördag!

Idag är det lördag, helt underbart att få vara ledig. Började morgonen med lite sovmorgon sen blev det en längra promenad med Ebba för att sedan inta en god frukost. Helg frukostar är de bästa, för då orkar man med det där lilla extra. Under intaget av frukost tittade jag på Miami ink, snart så ska jag väl ta mig i kragen att göra min nyckelpiga. Men fundera på att placera den på en annan plats, handleden kanske!?

När K väl vaknade slappade vi lite sen gjorde vi oss i ordning för att gå på picnic i Tivoliparken där Nasim från Bollibompa och ett par till underhöll en liten stund. De var faktiskt bra! Hur mycket folk som helst, fast mest en massa barn, var det där och god lunch blev det. Väl hemma blev det till att byta om för att cykla en snabbis till gymmet. Följde med K för att hon skulle få lite sällskap och så att jag med fick lite träning. Vet varför jag så sällan är på gymmet, jag tycker det är så tråkigt. Tränar hellre annat och bra är väl det.



Väl hemma för kvällen blev det dusch, städning och lite mat. Nu sitter jag helt förslappad i soffan och K är på jobbet. Orkar inte göra någonting....kanske lite godis...=)

Soffan blir det resten av kvällen, fast Lindas kladdkaka lockar lite, men jag orkar verkligen inte...pust.

Bye.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Latmask... gym är tråkigt men nyttigt för mucklerna :)

2008-05-19 @ 13:51:15
Postat av: Martina

Positiva klubben här jag!!
Jag kan inte ta me mat till jobbet då jag äter med barnen...Och eftersom jag satsar hårt på att gå ner kommer jag troligtvis inte börja äta som innan heller...ganska meningslöst annars eller hur!

2008-05-20 @ 17:26:10
URL: http://lakriz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0