Måndag!

Nu är den låånga måndagen snart över skönt. Det som inte är så skönt idag är att det har gått från ungefär 30 grader till 10 grader...brrr.. Gillade bättre när det var lite mer värne, fast lagom är bäst. Drabbades av sol-eksem så kunde inte vara i solen på söndagen  =( och vi som skulle till havet, men så blev det inte. Vi åkte till Linda ist och jag målade lite och vi fick scones och taccos, Mums.

I lördags var vi på stan och strosade lite sen på kvällen var vi och grillade hos Lina. Min nya träningskompis =) Det
var en riktigt lyckad kväll och Linda var på G =P

Nu ska jag snart ta hand om mina fötter och sen mysa med Ebba. Bara den sista veckan kvar nu sen är löpandet slut. Skönt det, för nu är jag trött på det.

Ha en skön kväll för det ska jag. Ska springa och ta ut sockerkakan nu =)


image129

Kommentarer
Postat av: Martina

Va då för löpande?? Har jag missat nått nu.
Det är fint me mig...känner bara att varken helger eller veckor räcker till. Idag har jag jobbat 9-20 vilket inte alls känns skönt. Vi får ta o höras någon dag
kramkram Godnatt

2008-05-12 @ 22:08:49
URL: http://lakriz.blogg.se
Postat av: Martina

Måste du ha en sockerkaka...kan du inte blogga om nått nytt så jag slipper se den :P
Hihi närdå inte så farligt, men tycker nog ändå du kunde blogga lite mer :)
Ha d gottans kramar

2008-05-13 @ 20:00:54
URL: http://lakriz.blogg.se
Postat av: Martina

Jo, men det är ju bara idag som jag inte ätit varm mat (åt iofs varm nyponsoppa innan)...annars äter jag ju på jobbet. o då är d ju varmt. Ja d är ju jätte gott. Keso kanske man skulle köpa d va längesen...

2008-05-15 @ 20:03:50
URL: http://lakriz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0