På jobbet!

Idag fredag = klämdag är jag på jobbet. Jag blev positivt överraskad över att jag får gå hem klockan 12 idag =) Det är ju aldrig fel. Då ska jag hem och jobba lite hemma ist för här på jobbet så slipper Ebba vara själv så länge. Idag har vi tagit det ganska lugnt här. Åt en god frukost och sen bar det iväg ut i skogen. Där hämtade vi nytt vatten och nya växter till våra yngel, de har blivit riktigt stora nu! Sen gjorde vi rent och fint.

image116

Nu sitter det tre fritidsbarnen ;) och tittar på film. Snart är det lunch, mackaroner och köttbullar och sen går de hem och jag får oxå gå hem  =)

Igår grillade vi, Jag, Karoline och Erika, mums, men det rök visst lite ;)
Ikväll blir det till att gå ut på Banken och äta och dricka gott med Karoline, Erika och Hanna.
Imon hoppas jag att det blir Madde, ska ta och slå henne en singnal snart!

Ha en skön dag!


Kommentarer
Postat av: martina

varför skaffar du inte en riktig istället..tycker synd om henne :S

2008-05-02 @ 16:15:07
URL: http://lakriz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0