Sol och varmt och en massa jobb.

Jobba är det ända man gör känns det som. Det har varit många långa dagar på sistone. Det i sin tur leder till sena kvällar, men idag när jag har lite egen tid så känns det som jag hinner med lite mer. K jobbar kväll nu så man har kvällarna för sig själv....fast för mig räcker det med en...sen är det inte så roligt. Idag har jag haft mitt kortaste (och sista för vårterminen) utvecklingssamtal någonsin. Det var bara en förälder som kom och denna elev har inga direkta svårigheter så vi pratade nog bara i 15 minuter....nä, inte ens det. Men när man sagt allt så har man ju. Efter jobbet idag blev det träning, step it. Det var varmt, svettigt och skönt jobbigt. Nästa pass är det dags för redan imon =)

Nu har jag ätit gott och ska snart titta lite mer på tv och klinka lite på gitarren. Har ju bestämt mig att jag ska spela en låt på  skolavslutningen, så nu gäller det att öva =)

Det fina vädret börjar leda till fin färg på kroppen...=) Det gillar jag!

Nu är det rent hus och sen barnmoskorna!

image121

Fångade Ebba mitt i ett rusk =)

image122

Sköna och underbara blommor, både ute och inne!

          

Kommentarer
Postat av: Linda

cool bild på ebba!!

2008-05-13 @ 12:00:23
URL: http://tulrub.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0