Torsdag

Idag har det varit en lagom lång dag på jobbet och det har definitivt inte varit som vanligt, men det har varit roligt. vi har elevens val och min grupp gör en skoltidning. Det är lite pilligt men det kommer gå bra. Har försökt jämna till brännan lite på jobbet idag, härligt och har även hunnit med att fixa en del. Imon är det en kort och ovanlig dag med, vi ska ha orientering hela dagen. Jag hoppas det kommer bli roligt för det är inte riktigt min grej. Tur att vi är inbjudna till det så jag slipper ordna det, jag är ju som sagt idrottslärare =S

Idag är det tvått och lite så som gäller och snart ska jag iväg på träning. Ska bara dricka min smothie först och få lite energi...=D

image128

Ikväll blir det mys med Ebba och lite gitarrspel....det blev ju inte det igår..tiden gick ifrån mig.

Ha en skön och mysig försommarkväll...=D

Kommentarer
Postat av: Martina

Ja visst var den snygg...tyckte den va urläcker. Vi åker den 21 juli..ska verkligen bli underbart :) Hoppas allt är bra!! Vi får ta o höras någon dag..va ett bra tag sen nu.
kramkram

2008-05-08 @ 17:40:33
URL: http://lakriz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0