Lördag!

Snart är det dags för mig att bege mig ner till stan för att inhandla lite nödvändiga saker till resan.
Vissa kanske tycker det är tidigt att börja packa redan nu, men jag tycker det är bättre att börja plocka fram i tid för att se vad man har hemma och vad man måste försöka fixa. På så sätt kan jag ju även plocka bort sådant som även kan vara lite onödiga.
Det helt klart svåraste är kläderna! Hur mycket och vad ska man ha med sig...inte för mkt inte för lite...

Idag ska det inhandlas:

en ryggsäck
lite apoteketgrejer
solkräm
shorts...hmm....få se om jag få tag på några?!


tja...något mer var det säkert...kändes så innan iaf.

Bye

Kommentarer
Postat av: Eder Rajselajter!!

Heloo!! det va typ det jag va på jakt efter idag me,, tror du jag köpte det näää... Louise hitta ett par snygga läderstövlar, behöver man det i Thailand?

2008-11-15 @ 14:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0