Lugn och skön söndag.

Idag har jag gjort ingenting, men ändå någonting :)

Har fixat lite mer grejer till packningen

Har läst ut min bok  -"I en annan del av Bromma" Av Martina Haag.
    Riktigt roligt och läsvärdbok som man läser i ett naffs! Den skänker många skratt :D

Jag har hunnit äta lunch och

jobbat lite på vårt nya schema på jobbet...det tar mer tid än man tror.

Jo, jag har målat lite till på min tavla oxå..:D

Så jag har visst gjort en del saker idag ändå!

Har även vaccinerat mig själv idag :) Den medicinen skulle smaka hallon....
hmm.... Det gjorde den med,men den var ju inte god för det  :P   En dos kvar då.



Kommentarer
Postat av: vaccineringstrotsaren

hmmm,, jag glömde visst den där supen,,,, får ta den nu vid läggdax=) pössen från lisen

2008-11-16 @ 21:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0