Äntligen fredag...och vädret är på topp!!

Underbara fredag och underbara sol...love it. Har till och med fått lite färg idag. Lyx med ett jobb man får vara ute i!

Idag slutade jag tidigt, sköönt. Fast 15 är väl inte jätte tidigt ändå...men min tidigaste dag och den inträffar bara en gång i månaden...så jag längtar alltid efter den och surt om man missar den.

Idag tog det 45 min från jobbet och hem. Tänkte tanka innan jag körde och hämtade Ebba på dagis. Vilken miss....alla tänkte samma sak och det var sjukt mkt trafik, men så var det fredag eftermiddag med...
Väl hemma så var det lite tvätt som skulle tvättas och nu precis har jag skrivit upp alla mina räkningar i en bok så jag får reda på vad alla pengar försvinner. Nu kanske jag får lite bättre kolla på saker och ting?!

Ikväll blir det lite mys och njuta av solen. Blir även lite grill...:) Dock inte det mest avancerade. Bara det grillas så!!

Förra helgen skulle det ju bli födelsedagskalas. Men det var så många som tackade nej och inte kunde just då eller så blev de sjuka...såå synd. Men vi hade lite grill party ist. Det var skoj det. 4 flickor tjöta, grilla och spela spel. Därefter var jag och Kalle ute och dansade lite. Det var super skoj!!

HAr ju glömt visa vad jag fick i paket på min födelsedag. Ska bara fota lite så kommer bild senare.

Njut av kvällen!!

Kommentarer
Postat av: martina

Synd att det inte blev något förra helgen..men ni hade säkert toppen trevligt ändå..



Hur är det annars??



kramkram

2009-04-26 @ 13:51:42
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0