Dunder och brak!

I morse vaknade jag av att det åskade, blixtrade och ösregnade...var tog vårsolen vägen. Men efter regn kommer sol :) Solen har lyst lite idag ändå men det har varit lite kallt. Men jag tror allt att den varma sköna solen snart kommer tilbaka!

På jobbet var det ganska lugnt men det är mkt att göra ändå. Elektriker har varit i skolan och bytt lampor och skitat ner så fruktansvärt mkt, vi kan ju inte ha undervisning i de lokalerna på tisdag..hmm... Vitt byggdam överallt...överallt verkligen suck..

Efter jobb var det träning, skönt, sen till Maxi och ficka lite påskgrejer =) Imorgon åker vi till blåkulla!!




Kvällssysslesättning. Påskägg och påskgodispåsar. Lite av varje. Påsarna är till barnen på jobbet =) Snälla fröken!
Strumpor får andra söta barn som Filippa och Noah. Hoppas de hinner få dem innan de läser här..;)

Det finns några fler påskägg oxå...undrar var det finns i dem!

Imon blir det påskjakt och grejer, dags att fixa det sista, hmm vilka kläder ska jag ha på mig imon??

Snart sova!

God natt!

Kommentarer
Postat av: caroline

lika pysslig som alltid:)

2009-05-05 @ 09:47:52
URL: http://mrscaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0