Rosa va det ja...



En mycket suddig bild på Rosa påskkärringen på väg till Blåkulla! Var lite stressigt i morse. Det syns inte här att jag har rosa kjol och strumpbyxor + skor på mig oxå. Hi hi...det var skojigt, tyckte alla barn med. De flesta hade gjort sig redo att åka iväg!
Rosa Nasse fick följa med oxå...hade ingen svart katt och den hade ju inte passat så bra in?!


Dessa fina blommor och kort fick jag av mina kära kollegor. Tack söta ni, ni är underbara!
Jag bjöd alla på ett stort gott påskägg, MUMS!!

Vi ses ikväll alla käringar!! Hoppas alla har dammat av sina kvastar!

Kommentarer
Postat av: Lis

så typiskt dig vännen=) söt o rosa som vanligt!! puss till påsk!!

2009-04-13 @ 10:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0