Snart e det helg!!

Imorgon är det fredag....och det ska bli såå skönt!

Idag har söta Thea varit själv hemma och jag har varit på jobbet!
Eller själv och själv, Kalle var med henne halva dagen iaf...Hon e för snäll hon! Hjälper henne laga mat och grejer, så duktig.
Väl hemma från jobbet ringde syrran och sen kom familjen och hälsade på för att hämta Thea
och få lite fika! Nu är det klart att jag kan följa med till Stockholm i sommar med :D

Thea var trött ikväll, inte konstigt det när det varit sena kvällar och tidiga mornar...tur hon har några dagar kvar av sitt påsklov!

Har fått några fina födelsedagspresenter, kommer visa dem efter helgen! För på lördag ska jag ha lite kalas!

Ikväll har det varit städning och tvättning...nu e jag såå trött... Fixa tvätten, packa lite och sen sooova!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0