Vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag,
för det är min födelsedag!
HURRA, HURRA, HURRA!!!




26 år gammal idag...ojojoj...rynkor och gråa hår.

"Grattis Johanna på födelsedagen! Idag blir du 26 år, har du fått några gråa hår?"
(Fick det från en elev i 4:an ;))


Tack alla söta vänner för de fina sms:se och telefonsamtalen!!
Ni är underbara!

Det är mycket att stå i så vi hörs senare eller någon annan dag!

Ikväll blir det grillning, MUMS!!

Tänker speciellt på min Farmor Waldy just nu...!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lisen

26 år i gråa hår vad e det jag hör??? mina e iaf ljusa fortfarande!!! så det så! Grattis igen!!!

2009-04-15 @ 20:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0