Då var sommarlovet slut...

...fast själv har jag ju jobbat i en och en halv vecka och är snart redo att köra igång. Imon är det dags för lärarna att rör sig till skolorna!! Nu har de haft nog med ledighet tycker jag!!

Vill säga super GRATTIS till Anna som fått jobb, första veckan är jobbig med alla intryck, men det går ska du se! Tror man bara att det ska ordna sig och gör så gått man kan på jobbsökarfronten så tror jag att det löser sig. Se på mig..:D


I poolen fick Ebba visst bada i i söndags, två gånger. Stackarn!

Ebba är trött idag efter en dag på dagis, inte mycket till lek här hemma då. Men lite tricks har vi övat, allt går med rätt lockbete;) Hon älskar lite utmaningar och att leta "godis" (eller mat som det är)  är bäst, då nosas det massor :oP
Övar extra mkt med en klicker nu, hoppas på bra resultat. Hon är invand med den innan och förstår hur den funkar.

Nu ska jag snart träffa John Blund!

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0