Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Tänk vad olika vi skriver, på olika sätt och om olika saker, med olika budskap. Tur är väl det. För inte hade det väl varit roligt om vi skrev på samma sätt. Då hade hade Louise fått många pekpinnar att sätta..:oP Tur att det finns några bokstavspoliser, för jag är det definitivt inte.

Igår var vi ute i skogen bland kossorna i Glimåkra. Vi hälsade på Erika och hennes hus. Kalle hade int varit där ännu, så vi åkte dit ut i renoveringen. Men de har kommit en liten bit på väg, även om de diskar i handfatet i badrummet och lagar mat i uterummet  :oD Det blev mysfika, friidrott och massage.

Jaha, jobbet idag, hmm...springa en massa fram och tillbaka, upp och ner, hit och dit. Skrikande, gråtande, arga barn 6-30 på morgonen och framöver,mest hela tiden. Fixa det ena med det tredje, skriva brev, skriva ut. Jobba länge, jobba mycket, övertid? Redo?! skolan börjar imon. - Jag måste fixa min stegräknare!

Nu lite mer gitarrspelande, ska ju spela,spela spela imon...Skoj!


Myrorna anfaller....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Menar fröken att fröken Lis e en polis? hehe jag vet,, kan bara inte hjälpa det=) pöss

2009-08-18 @ 19:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0