Fullt ös....

Vilken dag det varit idag, jag är sååå trött..

Solen har bara stekt idag, såå skönt!! Synd bara att jag hade lite för mkt kläder på mig så  jag blev halvt stekt på jobbet. Väl på jobbet idag var det frukost, bakning, packning och sen iväg. Vi packade in 12 ungar i tre bilar och körde till skånesdjurpark. Och där var alla andra med, typiskt. Kunde inte alla som var lediga åka och bada ist.  Iofs så finns det ett litet mini mini badland där och där var det fullsmockat. Inget för oss med andra ord. Vi tittade på söta djur som mest höll sig i skuggan, grillade lite korv, fikade lite, lekte en massa och sprang efter barn. Ett heltidsjobb, speciellt om några strejkar helt. Tur de är av den mindra sorten så man kan lyfta dem med sig ;o)

Väl hemma efter jobbet var jag helt slut och är fortfarande så nu ska jag snart titta färdigt på en film; Fanboys.  Rolig film faktiskt!





Kalle hon jobbar i Malmö så har soffan helt för mig själv...najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0