Jo, jag lever ;)

Hej och hå, det var allt ett tag sedan jagv isst uppdaterade. Det kan bero på att jag knappt satt vid datorn när jag var hemma förra veckan. Det var fullt upp med träning, jobb och grejande här hemma. Så tiden fanns först nu. Så var har jag gjort...

Jag har jobbat, jobbat, jobbat, tränat lite och sen fixat en massa hemma innan man fall pladask ner i soffan för att inte orka göra mer.

I fredags åkte jag till Ljungby för att på lördagen kunna åka till Ullared och besöka Ge-kås med Mamma, Syster och Thea och Viktor. Det var en skön dag med inte så mkt folk, fast det var löning. Massa gående och flängande hit och dit blev det, men visst hittade jag en del. Lite-sådant-som-man-alltid-behöver-tråkiga-grejer. Sen blev det lite kläder till både mig och Kalle och lite grejer till. Nöjdast blev jag över min Jacka, så fin den är!! MEn jag behövde ju en vinterkappe egentligen, hittade ingen som passade :( hmm... det får vänta... Tills jag hittar den :D Är faktiskt sugen på en rosa en denna gången.

Ge-kås ärett roligt ställe iaf!! Har bara några kassar till att packa upp!

Igår var jag och Malin hos Erika och spanade in den pågående renoveringen - det gick ju bra...alltid något som hänt sedan sist! Vi gjorde världens mumsigaste fruktsallad,  så där var veckans fruktintag avklarat!! Malin höll för övrigt på att ta död på mig på träningen idag....BRÖL!! Så jobbigt var det!! Men va skönt och välbehövligt det var, för jag var så stresade och snurrig efter jobbet så då kan det var bra att gå och träna för att stressa av.

Nehe, det blev visst en massa strunt skrivet...tja...håll till godo så länge ni söta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0