Lördag = lördagsgodis!

Idag har det varit fullt upp. Var uppe med tuppen nästan, innan åtta iaf och åt frukost med Kalle :oD Sen gjorde jag mig i ordning och hon gick och lade sig. Eftersom jag var uppe så tidigt slappade jag lite till filmen Djävulen bär prada. Därefter städade så mkt jag kunde när Kalle sov, sen tvättade jag, gick ner på stan och sen åkte jag och handlade. Väl hemma igen var det lite tvätt igen, städa färdigt, fika och sen promenad. Vi hyrde film och köpte lite godis.
Väl hemma fixade vi iordning lite, sem kom söta Malin! Hon had oxå med sig lite godis så vi fick massor och det är såååå mkt kvar. Får nog ta med mig lite till henne imon :o) Vi åt god mat, som Erika lärt mig laga - fläskfile beasås och färska champinjoner som serveras tillsammans med bandspagetti och sallad - MUMS Till det drack vi gott rosé vin och cola för Kalle.

Vi tittade på filmen Young, single and angry. Den verkade bra och rolig, men visade sig vara lite skum och udda och för mycket, men gav en del skatt ändå.

Så det var min dag idag, hur var eran?!

Godis är gott i måttlig mängd...;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0