Ompyssling

Idag har Greta blivit ompysslad riktigt ordentligt :o) Hon har nämligen varit på service och haft det bra. Nu spinner hon ännu bättre än förut och har inga anmärkningar på sig. Ända nackdelen är att jag blivit ännu mer fattig, men det kostar att ha bil har jag fått höra!

Något annat som blivit ompysslat idag är min gitarr, som fått spela några låtar. Jag fick ju hem mina böcker till min kurs, Musik och sång i förskolan, idag, så jag provspelade lite + att vi ska sjunga lite på morgonsamlingen imon och då måste jag öva lite ;o)

Givetvis blit Ebban oxå ompysslad idag. Det blir en massa mys, för hon älskar att mysa!!

Nu ska jag snart pyssla om mig själv med :o) har sådan träningsvärk i kroppen idag efter träningspasset igår, så nu får det bli lite te och tv. Blir ingen film idag för Kalle är hos tjejerna och äter. Tur det, för då kan jag spela gitarr som jag vill och sjunga som en kråka i en kråksång!!


Min fina porslinsblomma är undebar när den blommar. Det bästa med den är att den inte behöver bli ompysslad så mycket. Det räcker med lite vatten då och då när man har vägarna förbi :oD


Kommentarer
Postat av: martina

Jag vet inte riktigt men fritidspedagog blir jag iaf 75% av tiden..de sista 25 han hittade vet jag inte riktigt..men blir nog bra...



Hoppas du har en skön kväll

nu ska jag sova

kram

2009-08-24 @ 22:27:10
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0