Soliga söndag!

God eftermiddag!

Fast middag har det inte blivit ännu, bara lite fika och lite godis. Kanske skulle ta sig en liten bit mat innan träningen vid halv 6? Idag har det varit lugna gatan här hemma. Kalle sover ju och jag har pysslat med lite av varje. Jag har planerat och grejat lite till jobbet. Det är kul att titta igenom läroböcker för att få lite insperation :o) Synd att jag inte kan öva lite gitarr, svårt när hon sover och jag orkar inte gå iväg. Snart ska jag och Ebba gå ut lite och gå en runda sen kanske läsa lite bok och leka i solen utanför huset :o)

Det ärunderbart att bara göra vad man vill och njuta av dagen!


Kommentarer
Postat av: Martina

Ja det är inte speciellt roligt...men det värsta är nog ändå när de går runt systemet och anställer de de vill ha oavsett om de är behöriga el inte... :S



Jo jag har ju en öppning, måste bara förstå systemet och räkna på det...

2009-08-23 @ 14:50:07
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0