Välkommen tillbaka...?

Idag har jag då börjat jobba. Blev en ganska kort men intensiv dag men jag är såå trött nu. Borde redan ligga i sängen eftersom jag brukar fastna i  boken. Får bege mig när jag skrivit klart :o)

Inte ens ett välkommen tillbaka fick man från chefen idag, det var ju snällt. Vi har inget schema för nästa vecka och framåt och vi vet inte vilken ny personal som kommer till oss. Det är ju kul...eller inte... Men orkar inte lägga för mycket energi på det...det är chefen som ska fixa det....jag kanske får börja när jag vill nästa vecka ist...;o)

Väl hemma idag blev det greja lite med att plocka i ordning lite på söder, handla, promenad och sen middag. Sen blev det slapp i soffan till nu. Nattarbetarn har åkt hon oxå, jag är inte avensjuk på hennes arbetstider iaf.

Tittade oxå igenom H&M höst katalog. Tja det fanns ju SÅ mycket som jag kan tänka mig att klicka hem...men tillåter ekonomin det?...hmm...ne...



Ebba skulle börjat på dagis idag, men hon är ju fortfarande hos mormor och morfar och kommer till helgen ist.
 Men hon var saknad på sitt dagis iaf!! Och hon saknar sitt dagis med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0