Vi har en jägare i vår våning...

Idag har det varit en massa jobb och grejende på jobbet. Har varit där heela dagen känns det som. Och när jag kom hem fick jag greje lite till och handlalite nödvändiga saker så jag kan fortsätta imon!

Nackdelen med att åka till jobbet nu är dessa vägarbeten, SUCK. De håller på att byta asfalten på E22:an mellan Tollarp och Linderöd och man får stå och vänta i långa köer...kul. Tur jag har ljudbok i bilen - En plats i solen! av:Liza Marklund. Så man vet aldrig riktigt hur lång tid det ta att åka till jobbet... bara man inte är sen när man ska öppna så är det ju ok.



Kom fram, kom fram, var du än är...



Hon är så duktig och lekte lite och sen åt upp den äckliga Lockerspindeln. Tur jag har henne för jag gillar inte sådana spindlar. Fast värre är det om de har vingar....euh..

Vår trötta jägar ligger nu och sover...det ska jag med gå och göra nu!

Kommentarer
Postat av: Martina

Ja visst är de fina :)

2009-08-14 @ 08:53:52
URL: http://lakriz.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

uuuäää jag HATAR spindlar1 duktig vovve som fångar dom =)



ja en klocka behöver du nog hihi... de är faktiskt himla fina trots att de är i plast!



kram!

2009-08-14 @ 09:20:10
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0