Det börjar lida mot jul!

Den senaste veckan har varit hektisk, som vanligt så här inför jullovet.

Det har kommit MASSOR av snö och vi har åkt pulka och frys om våra näsor!

Har varit på julfest x2. En med personalen och en med föräldrar och barn. På den andra julfesten var barnen inte mina kan jag säg, och föräldrarna brydde sig inte så mkt heller. Fy vilket liv och spring och skrik det var. Skönt var det när man fick komma hem.

Alla julkorten är klara och skickade. Har även börjat få några stycken, MYS! En liten hälsning får en alltid att känna sig lite uppskattad!

Nu ska bara julklapparna slå in sig själva med...pust....men det ska någ gå ändå. Imon ska de sista inhandlas.

Hade varit kul att få åka lite mer pulka, men det är ju inte lika mycket snö här hemma som det är på jobbet, lite synd tycker jag!

Efter en lång vecka med långa dagar har jag tagit mig en helkväll i soffan för mig själv med min Ebba!

Imon blir det andra bullar!

Kramar

Kommentarer
Postat av: martina

jaha oki är det så det heter =)



Jodå är ju klar med julklappar och så..nu är det bara två skoldagar kvar sen blir det fritids och det är skönt...Men va gött med semester.



Det blir nog lugnt på nyår, ev bara jag och Johan. kanske Elin och Ajdin kommer me....Ska ni göra nått, ljungby el??



kramkram

2009-12-18 @ 21:03:20
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0