Jul, jul, jul!

Julen har varit toppenmysig här hemma med familjen, även fast jag saknar min andra hälft. Det har blivit god mat och dricka. En del choklad - som man är rätt trött på nu- och fina paket. Jag fick bland annat massa målarsaker - tavlor och penslar , en ny eltandborste - välbehövligt- och en superfin klocka- ice watch.



Igår var vi på släktkalas, som var mycket trevligt. Där träffade vi alla kusinerna och alla farbröder och fastrar och kusinbarn med flera. Det var fullt hus hos familjen Karlsson. Det ska bli en tradition om vi fick bestämma. Vi pratade minnen och fick veta saker som vi inte alls kommer ihåg.... många roliga saker har vi vait med om tillsammans.

Idag får vi se vad som händer, inte så mkt planerat ännu.

Kram och hej....bilder kommer senare när jag fått tag i dem, vi tog ju fina kusinkort!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0