pyssel...

I söndags gjorde vi en massa godsaker. Goda lussebullar, mmmm, det blev en massa bullar även fast saffranet var så dyrt. 32.50 för ett halvt gram :S Vi gjorde även kola, mozartkulor och dadelgodis. Gott, gotti, gott, gott!!

Jag gjorde även fina julkort, undra om det behövs några fler..hmm..., de är rosa, grå och guld med olika detaljer på. Kalle säger att man inte kan ha rosa julkort...men det var inte bara jag som gjorde dem rosa kan jag säg..;)

Att komma på vad man ska skriva i dem kan vara lite svårt...kanske man kan komma på något rim, det är ju inte min starka sida direkt....kanske kan muta min andra hälft :D

Ska nog pyssla lite med det nu...fick lite saker med posten idag så jag kan fixa lite till...älskar att pyssla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0