Rastlös...

jag är så rastlös just nu....vi har inte gjort mycket hemma här idag så det är väl därför. Men snart ska vi bege oss ut en runda för att hälsa på Malin...:D Det är härligt kallt ute idag och snön faller sakta ner. Eftersom det bara är små små flingor som dalar ner lägger det sig inte så mycket på marken. Men det lär ju ha gjort det på jobbet eftersom skolan där jag jobbar ligger högt uppe på åsen!! Vill att det ska komma mycket härlig snö och att det ska fortsätta vara kallt. Det är mys!!

Igår var vi äntligen på middag hos mycket trevliga vänner. Vi åt god mat, drack gott vin och spelade roligt spel, vann det gjorde jag ju inte...som jag sa...:(
Lyx var ju också att få taxi dit och he,...:D Ibland har man tur. Monstret Ebba fick vara hemma eftersom de har två yrväder hemma hos sig, Harry och Otto, fast kanske kunde hon lära dem ett och annat eller de lära henne...hehe... :P

Ska väl se till att göra något vettigt nu....klinka lite på gitarren får det nog bli..!!


Varför går hon alltid och sätter sig i hörnet bakom soffan och alla sladdar??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0