Snösöndag!!

Idag har varit en härlig dag även fast solen inte orkade titta igenom molnen riktigt. Vi har varit ute på en rikgit lång vinterpromenad på ca två timmar. Härligt!! Det var jag, Kalle, Malin och Ebba! Nu ligger ebban helt utslagen och nästan vi med. Det tar hårt på en när man ska pulsa i skogen i snön. Sen har julklappar slagits in och några har beställts och vi har myst en massa!

Nu har vi precis ätit god middag bestående av potatisgratäng, rödvinssås och hjortkött och en god sallad! Detta bjöd söta Malin på!!

Snart ska vi gå på bio, luftslottet som sprängdes, hoppas på att den är lika bra som de förra filmerna!!

I lördags inhandlade jag även en ny julklapp till mig själv. Jag köpte en ny telefon....:D vilket var välbehövligt eftersom den andra har ballat ur... Det blev en C901.
 
Den är gjord av återvunnen plast så därför känns den lite extra bra att köpa. Sen att jag fick välja saker för 800 kr i butiken kändes ju extra bra...:D

kram och puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0