......

Trött är vad jag är...och har varit hela veckan känns det som. När man väl kommer hem orkar man inte så mkt. Den här veckan var det träningen som blev lidande, fast...jag tränade ju i måndags och har varit ute och gått lite.. och hey...veckan är ju inte slut ännu  ;)  Alltid bra med lite ursäkter...

Snart hwlg...gött...och kanske hinner man med allt som man tänkt sig...vad jag nu tänkt mej..massor finns det att göra.

Imon är det dagis, jobb och utbildning...vilken lång dag. jobbet känns som en ända röra....men det löser väl sig. Tur jag får behålla mitt jobb än så länge iaf... :S

Nana kudden nästa....och ingen och krama på inatt....men det får väl gå ändå...

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0