God morgon Lördag!

Skön solig lördag idag. Började dagen med en promenad med Ebba och nu har jag precis ätit frukost. Om en stund är det dags för lite träning...härligt!

Senare idag finns det massor att göra...men det innefattar inte att gå på stan och shoppa...en annan gång kanske?
Idag ska det:

 Planteras blommor
Städas i ett köksskåp där jag har alla plastburkar, kaos!
 Städa i hallbyrån, kaos!

 Måla på mina tavlor.
 Läsa min bok till skolan, "bland plugghästar och fusklappar" Vygotskij. =S


Sen får man väl klämma in och äta någonstans med och att ta det lite lugnt emellanåt är ett måste =)

Ha en bra dag!


En liiiten trött Ebba...tänk om hon kunde va så liten och söt!!

Kommentarer
Postat av: Martina

ojojoj vilka nostalgiska känslor det väckte...Det va en härlig tid..menar inte just ebba som liten utan tiden på campus och det där..att ha vännerna närmare osv...

2009-02-28 @ 11:20:04
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0