Lördag hela dagen...

Skönt att få vara lite ledig nu, även fast veckan har varit mer än lugn. Trodde jag skulle hinna med massor när det var sportlov, men så fel jag hade. Men bättre att få lite gjort än ingenting.
Igår somnade jag på soffan 20.45, ja det var ju fredag helt enkelt. Alltid att man ska vara så trött dessa dagar. Kan kanske berott på att jag var på disco spinn vid kvart över fem, (det var en disc jockey som spelade musik och instruktörerna fick hitta på vad vi skulle göra efter hand). Det var skoj och trött och svett blev man!

Snart ska jag och Greta ut och åka till Hässlehåla för att hämta Kalle-Balle...som kommer dit med tåget. Sen blit det handla lite och ikväll ska jag till Erika och ha en skoj kväll, med dans lite vin och melodifestivalen. Och vad vi ska äta, ja tacos som vanligt när vi träffas!!


(Bild från google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0