Träningsvärk...

...går att bota med ännu mera träning... eller?? Vi får se om det gett resultat imorgon.
Igår var jag och Erika på Afro dans....SKOJ! men idag har jag sådan träningsvärk i hela ryggen och det kändes på Erikas pass Skivstång/kondition idag vill säga. Men väl färdig och hemma så var det ganska skönt ändå.

Idag har Ebba varit själv på sitt dagis två och en halv timme. Det gick super och hon hade många hundkompisar att leka med. Hon saknade viss mig i början men sen lekte hon massor. Det kändes lite skumt  och lämna henne där i morse, men jag vet ju att hon har det så bra där! Så på måndag ska hon börja på riktigt, en hel lång dag! Ebba var för övrigt helt slut när hon kom hem så hon gick direkt och la sig i sitt hus och sov. Det är först nu ikväll hon har velat leka lite.

Imorgon får det bli vila från träningen, kanske bara ut och pulsa lite i snön här runt omkring. Det har blivit en del av den varan i helgen, så härligt fint väder det varit då med så man får ju passa på. Jag är allt lite sugen på att åka skridskor med..=) Imorgon ska jag träffa supersöta Marie och Olivia...det ska bli så skoj!

Nu är det kvällen här, har målat två bakggrunder på två tavlor, trodde jag hade tre...hmm... nu får de torka så har jag lite göra imon.


Mina fina barbapappor tavlor! Ni skulle se Erikas med!!
(Fast det är inte de jag målar på nu)

Nu är det dags för en kopp te och krypa upp i soffan. Det är bara Ebba och jag här ikväll så vi får mysa extra mycket.



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0