Utmanad!

Jaha, då var jag utmanad. Min första riktiga utmaning. Den kan jag ju inte strunta i så dags att plocka fram bilden!

Regler: Gå in i mappen där dina bilder ligger, gå sedan till den sjätte mappen och välj
sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen, släng upp bilden på bloggen och skriv
något om den, utmana sex andra personer och länka till dem.


Jag har ganska mycket bilder i olika mappar på min dator så det blev mapp nummer sex och sen mapp nummer sex igen och sen bild nummer sex. Mapp i mapparna =)


Bilden består av mig och Ida en sommar på "Städet " i Ljungby. Vi jobbade som såpastjärnor, Ida är det fortfarande =) och vi hade många roliga somrar där! Och vintrar för den delen, kanske är detta en vinter....hmm.... Det var ett perfekt extrajobb när man annars pluggade.

Nu fick man även en chans att titta på alla bilder man har...haha...

Jag utmanar då..

Caroline

Tina

Linda



Fick bli tre för mig med...=)


Kommentarer
Postat av: Martina

Hej tjejen!! Hur är läget..saknar fitt bloggande...

kramkram

2009-02-12 @ 14:11:00
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0