Vinter!

Lagom till sportlovet kom oxå vintern! Härligt, det är så här det ska vara! Snön har fått ligga i hela 4-5 dagar nu och längre hoppas vi på. Vi vill få åka mer pulka och dricka varm choklad i snön.

Idag och jag och Erika varit ute och gått en skön lång vinterpromenad på två timmar. Det kändes i benen det, men det var det värt! Efter promenaden blev det lite fika och sen bar det av till Ebbas nya hunddagis, Lottas hunddagis! Där ska hon börja skolas in nästa tisdag! Det kommer bli intressant. Sen ska hon vara där och leka och träffa kompisar tre gånger i veckan! Någon av vovvarna har hon träffat när hon va mindre när vi bodde i växjö =D Det kommer bli super!

Nu ska jag visst ut och gå  igen med Kalle...ja det gäller att passa på! Sen blir det mys resten av kvällen...och jag som skulle måla nu...ja ja...det kanske hinns med det med!

Ha en skön söndag allihopa!



Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Martina

Det är klart...de är super fina..du får maila en beställning :P gör dem i tur och ordning...och skickar när jag har fått in pengar för dem...fast du kanske vill vänta tills du kommer hit??



Vill ni sova på golvet hos oss eller i en av sofforna i lokalen??

Ska jag anmäla Kalle oxå eller hur blir det??



Kram vännen

2009-02-16 @ 08:29:26
URL: http://lakriz.blogg.se/
Postat av: martina

Ni får jätte gärna komma redan på fredagen, bara kul =) Ska hjälpa Johans mamma med maten...el nä hon skulle nog hjälpa mig :P men det gör ju inget...

Det får bli golvet på lördagnatt, för bäddsoffan är redan tagen då..Men det gör väl inget. Ska bli sååå kul att ses.

Vad menar du med att det är nog mer jag gör mot beställning;)???

Kram

2009-02-16 @ 21:11:01
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0