Hemma igen!

Nu är man hemma igen och det är ganska skönt även om det är snorkallt här i Ljungby, men det är ju vinter så!

Snart ska man börja jobba och stå i men det ska nog bli ganska skoj ändå!

Finns mycket att greja med och plocka med där hemma. Mycket att visa och plocka upp och berätta. Fixade lite hemma i lyan men tog mig en avstickre hem till Ljungby över helgen för att träffa alla och visa lite och berätta hur allt varit. Hemma för att lämna lite presenter med eftersom de inte blivit några julklappar ännu, de kommer ju nu!

Idag har jag hunnit med två fikor och nu ska jag snart iväg på middag och lite tjöt!
Imon blir det familjemiddag och grejer!

Nu tickar klockan och det är dags att bege sig. Har laddat rösten så jag orkar berätta allt igen, men det är roligt att berätta om vår toppenresa. Nästa år blir det kanske två månader ist eller vad säger ni tjejer!?

Njut av denna underbara fredag!

Puss

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack för din kommentar! :D

Jag kan tänka mig att man längtar tillbaka! Men ust nu längtar jag dit.

2009-01-18 @ 10:30:31
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0