Apropå blåbärsskogen....

När vi var ute och plockade blåbär stötte vi även på denna varelse. En levande och en död. Små snabba kopparödlor. Men det var inga barn som var rädda inte. De var nyfikna och ville klappa ormen, men det fick det inte idag.
Kalle skulle inte vilja titta närmare på denna krabat ;)



Det gick bra att cykla på hojen föruom att mitt framhjul är lite vingligt så ska prova att dra åt det lite extra. Hoppas det räcker för jag har inte lust att lämna in den på lagning igen även fast det kanske vore dags för det årliga servicen. Hmm tåls att funderas på!

Trötter i huvudet, kanske ska gå och lägga mig och läsa min nya bok. "Det ska bli ett sant nöje att döda dig"

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0