Börja tidigt = sluta tidigt

Igår var det inte det lättaste att somna. Gick och la mig vid 23 och läste till halv tolv. Försökte sova sen, vände och vred,läste en stund till, var uppe en runda och sen sova igen vid ett. Därefter tog det nog lätt en timme till innan jag somnade, kändes som det iaf. Kanske inte så konstigt att jag inte kunde somna med tanke på hur länge jag sov på morgonen, men det var ju inte roligt när jag skulle gå upp vid halv 6 i morse. Men det var ju bara till att gilla läget, trött och seg nu kan jag säga. 

Fick världens överraskning när jag vaknade imorse. Klockan ringer, och då kommer Kalle in. Då hade hon precis kommit hem från jobbet och hon som skulle sluta 23 kvällen innan. Ja så kan det va imon det yrket ;)

Idag fick jag gå hem mkt tidigare med, hela 2 timmar innan jag skulle slutat, det gillar vi!!

Strax är det dags för tvätt och sen ska jag träna lite och kanske hinner jag fixa min cykel med!


Saknar mitt lilla fina monster!

Kommentarer
Postat av: Creik hater

4 kg terrorist..

2009-07-13 @ 20:14:51
Postat av: Thea

monster ja!!hon sticker ju minst 3-4 ggr om dan!:Pdet går ju inte ha henne lös inne hon sticker så fort man öppnar dörren

2009-07-17 @ 17:22:39
Postat av: Johanna

JA det gäller att man håller i henne och se var hon är innan man öppnar dörren. Ni har ju inte svängdörrar där vettu ;)

2009-07-18 @ 15:59:37
URL: http://johannaingered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0