Flickan med de röda skorna.

Igår kväll vid läggdags började jag läsa en ny bok. Jag skulle ju bara läsa lite så att jag blev trött så jag kunde somna lättare. Men istället för att vara sövande blev jag helt fast. Jag läste och läste. Jag fick tvinga mig att lägga undan den för att få lite sömn innan jag skulle gå upp igen. Därför jag kanske var så trött i morse ;) Idag när jag kom hem igen blev det boken och en kop kaffe i någon timme och det blir boken till sängen ikväll med. Kanske ska bege mig ditåt redan nu så kanske jag somnar i tid eftersomjag ska upp kl. 6 imon. ;)


Den är så bra! Men allt lite sorglig emellanåt...


För övrigt har det varit en lång jobbdag men vi har varit på stranden :) Vi har sanden i sandlådan, vattenspridaren går för fullt och vi har två poole och en massa vattenkrig. Plask och lek helt enkelt :)


Kommentarer
Postat av: martina

Hehe ja det blev ju några stycken...

har du fått några änglar =)

kram

2009-07-02 @ 22:53:22
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0