Nu så...

Igår var det sjukt kvavt, tropiskt varmt när jag kom hem från jobbet. Jag handlade lite grejer för jag skulle göra fläderblomssaft Mums, nu ska den bara stå i 4 dagar till innan den är klar att drickas. Väl klar med saften brakade åskan och dundret fram. Det kom en regäl skur och tydligen lite blixtar med. Det slog ner lite här och var så brandkåren hade att göra. Själv slappade jag senare i soffan framför tv:n för internet ville inte fungera igår, typiskt. Åskan varade ju inte så länge utan det blev fint senare så då kunde man ju surfa runt lite, men icke. När jag skulle krypa ner i sängen klev jag i en pöl med vatten, tydligen hade det regnat in under skyfallet vilken jag inte märkte förrens då så det var ju bara att torka upp.

Härom dagen fick jag ett fint paket hemskickat. Det var från Martina. Tack för de superfina änglarna Martina. De passar mig perfekt. Den rosa hade jag specialbeställt med enda uppgiften att jag ville ha en rosa, den blev så söt!




Idag började jag dagen med att gå en promenad, skönt och varmt. Det är verkligen sommar. därefter har det blivit frukost, städning, slappt, och nu snart lunch och sen kanske ner tikll staden en liten sväng. Måste ju köpa lås till min cykel. Vill inte att den ska bli stulen en gång till.
Igår drog kristianstadsdagarna igång och håller på i nio dagar. Roligt. Det blir mycket folk på stan, massor av aktiviteteroch en massa musik. Det finns allt man kan tänka sig och hela staden lever upp! Ikväll ska vi ut och käka och dricka oss en och annan öl inne i tälten. Det blir skoj! Ikväll spelar även ett bank från Ljungby, paddington, det är ett måste att se! Jag tycker de är bra, sen vet jag ju vilka de är med!

Nehe lite mat va det ja, inte för att man är så sugen på mat när det är så varmt, men äta måste man.

Min mobil är helt knäpp, inget nät här ne..hmmm...

Kram och hej!

Kommentarer
Postat av: martina

Vilken tur att du blev nöjd =)

2009-07-05 @ 13:33:24
URL: http://lakriz.blogg.se/
Postat av: caroline

vilka söööta änglar. har hon gjort dom själv?! är allt bra med er?!kramar

2009-07-06 @ 09:55:31
URL: http://mrscaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0