Pannkakstårta

Idag skiner solen och snart har jag bara en jobbdag kvar! Jippiii, sen semester i två veckor, det ska bli såå skönt! Då blir det Stockholm och Göteborg,och vad som händer där, ja det får vi se!

Igår fick jag sluta riktigt tidigt på jobbet, halv ett, najs, så blir det när det är lite barn och det gillar vi. Passade på att besöka Marie och Olivia en runda då. Mys, lilla tösen hade blivit såå stor. Få ses snart igen och då får jag stanna lite längre! Idag blir det däremot att jobba länge. Men det gör inte så mkt för imon slutar jag tidigt igen!! Ikväll ska vi på bio, Harry Potter och halvblodsprinsen, hoppas på att den är bra. Igår kollade vi på filmen innan den för att uppdatera oss lite, dock somnade vi lite i soffan, opps :oP

Någon som sett den nya filmen??



Nu bråkar barnen, dags att ut och hjälpa till vid poolen :)

Kanske ska ta och göra pannkakstårta till mellanmål??

Update:
Blev ingen tårta, utan vanliga pannkakor och det funkade ju lika bra det!
Jag tyckte filmen var super bra, tiden gick ruskigt fort. Nu väntar jag på nästa film :) Dock var jag såå trött dagen efter eftersom jag gick och la mig halv 1 och skulle upp halv 6. Men det va det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0